maandag 10 oktober 2011

Melting Rock

Een ieder die mij persoonlijk kent of regelmatig deze blog bezoekt weet dat ik een redelijke gadgetfreak ben. Altijd op zoek naar de ontwikkelingen rondom de latest gadgets en aardig op de hoogte van de verste snufjes op het web. Daarom wil ik graag de volgende State of the Art browser laten zien. (Thanx to Bro' Franky_B of the Bemmle Bros!)

It goes by the name of RockMelt. Klik de link om naar de site te gaan en meteen te downloaden.

Als je, net als ik en zo'n 200 online vrienden ook vaak op Twitter, Facebook of andere SocialMedia sites zit dan moet je deze browser ZEKERS proberen.

Check hier de Demo Video:



Kortom, al je favoriete sites, onder handbereik in één scherm.
Als je deze post digged.. Laat ff een comment achter. Mocht ik nog eens iets dergelijks vinden, weet ik dat het zin heeft om het te posten.



BemBlezz!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten